בלוג המומחים של WPWIZ

מדריך קידום (SEO) בוורדפרס למתחילים

מחקר מילות מפתח בסיסי

מחקר מילות מפתח נעשה בדרך כלל בתחילת הפרויקט. מילות מפתח הן מילות מפתח אשר נמצאות בשימוש על ידי אנשים כדי לחפש פריטים במנועי חיפוש. בחקר מילות המפתח לשימוש באתר הוורדפרס שלך, חשוב לשקול את הטיפים הבאים:

  • אל תבחרו מילות מפתח רק בגלל שהן פולולריות, ככל שהמילה יותר פופולרית – כך תהיה גדולה יותר התחרות איתה תצטרכו להתמודד. מומלץ יותר להשתמש במילים עם פופלריות נמוכה עד בינונית. כך זה יפחית את התחרות שלכם מול המילים הפופולריות.
  • אל תסתפקו במילות מפתח גנריות. מילות מפתח בהתאמה רחבה וזנב ארוך יתנו אפשרויות נהדרות משום שהן יספקו לכם תוצאות חיפוש ישירות יותר ויקלו על המבקרים למצוא את האתר שלכם..

דוגמאות של שלושת הסוגים השונים של מילות מפתח :

  • גנרי: מצלמה, טלפון, ביגוד
  • התאמה רחבה: מצלמת Canon, טלפון HTC, בגדים אדומים
  • מילות מפתח בעלות זנב ארוך: מצלמת Canon סדרת NX5, טלפון סלולארי Desire 5 HTC, גודל 2 בגדי סרבל תינוקות תינוק אדומים

השתמש במילות מפתח ההתאמה הטובה ביותר מה הדף שלך הוא כ. אין טעם לנסות להשתמש “בגדי גברים” מילים אם אתה מוכר בגדים של נער צעיר. תמיד להשתמש במילות מפתח מתאימות עבור לדפים המתאימים.

השתמשו במילות מפתח בעלות ההתאמה הטובה ביותר לדף שלכם. אין טעם לנסות את המילה “בגדי גברים” אם אתם מוכרים בגדים של נער צעיר. תמיד השתמשו במילות המפתח המתאימות ביותר עבור הדפים שלכם

 

מלבד מתכנן מילות המפתח של Google, אפשר גם להשתמש בדוח ניתוח חיפושים ב- Google Search Console כדי לאמוד טוב יותר את מילות המפתח שבהן אנשים השתמשו כדי למצוא את האתר שלכם בתוצאות החיפוש או עברו בין העמודים באתר שלכם. ניתוח חיפושים נותן לכם שפע של נתונים של מילות מפתח שניתן לנצלם כדי לשפר את הדף שלכם עוד יותר.

 
 

טיפים נוספים לקידום

כדי לעזור לשפר את הקידום באתר הוורדפרס שלכם אתם יכולים לעשות כמה שינויים קלים בתוכן הישן שפרסמתם בעבר לאורך השנים. האיזורים שבהם ניתן לבצע את השינויים הללו:

תמונות

שיפור איכות התמונה הכוללת וטקסט תיאור כפי שהוצע לעיל יכול לשפר את קידום של האתר שלכם. כאשר מעלים תמונות, הן צריכות להיות חופשיות לשימוש. אתרים שבהם אתם יכולים לקבל תמונות באיכות כוללים PixabayShutterstockFotolia,  חלקם בחינם לשימוש, בעוד שאחרים ייתכן שיהיה צורך לשלם על התמונות. 

שינויי כותרות

שינוי הכותרות של העמודים והפוסטים הישנים שלכם במטרה לשלב מילות מפתח יכול לעזור לשפר את הקידום הכללי. כותרות יש לשנות גם על מנת שיהיו מסקרנות ורלוונטיות לקוראים. ככל  שהכותרת מסקרנת יותר כך יותר מבקרים יגיעו לאתר שלכם. כותרות חשובות גם כן כאשר תוכן משותף במדיה החברתית , שכן הוא בדרך כלל הדבר היחיד שאנשים רואים. קחו את הזמן הנוסף ללמוד מה עובד עבור האתר שלכם.

מהירות טעינה

אם דף אינו טוען תוך 2-3 שניות, הרבה אנשים ינטשו את האתר שלכם. כדי לוודא את מהירות טעינת הדף ביעילות שיא תוכלו:

  • הגבילו את כמות קטעי וידאו או גרפיקה נעה אחרת אשר ממוקמות בדף
  • בחרו אתר אחסון טוב בעל מוניטין בכדי לקבל מהירויות טעינה אמינות
  • השתמשו ברשת להעברת תוכן (CDN)
  • תייעלו את התמונות שלכם על מנת הקטנה ושינוי גודלם בהתאם לצורך

     
 
 

לסיכום

וורדפרס היא אופציה מעולה כאשר אתם מתכננים להקים אתר. על ידי הבנה בסיסית של עקרונות הוורדפרס באפשרותכם לבנות אתר שישפר את תוצאות החיפוש והתנועה לאתר שלכם.

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות