בלוג המומחים של WPWIZ

אחסון אתרי וורדפרס – למה חשוב לשים לב איפה מאחסנים את האתר?

מדוע חשוב היכן אני מאחסן את אתר הוורדפרס שלי?

וורדפרס היא מערכת מעולה לניהול אתרי אינטרנט והיא המערכת הגדולה ביותר שקיימת לניהול אתרים אלו. כיוצא בזה ישנן שאלות רבות שעולות בעת שאנו משתמשים באתרי וורדפרס, כשאחת הרציניות שבהן היא היכן לאחסן את אתר הוורדפרס שלי. לכך יש חשיבות גדולה בגלל שאחסון האתר משפיע על רמת המהירות שבה המשתמשים יראו את האתר שלי ובנוסף הדבר משפיע על רמת האבטחה שלי. כך לדוגמא אם אנו מאחסנים את האתר על שרת בחו"ל סביר שמשתמשים בארץ יראו יותר לאט את האתר מה שכמובן ישפיע על איכות הגלישה שלהם ויגרום להם לעזוב את האתר שלי בחלוף הזמן.

על מה יש להקפיד כאשר מאחסנים אתר?

אחסון אתר דורש מאיתנו כמה פעולות פשוטות שיש להקפיד עליהם. ראשית אנו צריכים לאחסן את כל הקבצים שלנו ולגבות אותם כאשר לכך יש אפשרות במערכות ניהול כמו וורדפרס. שנית אנו צריכים לגבות את בסיס הנתונים שלנו. לצד זאת צריך לפתוח דומיין כשלרוב הדבר מתבצע כחלק מרכישת החבילה באתר האחסון. כל הפרוצדורות האלו לא לוקחות הרבה זמן והן בטח גם לא צריכות לעלות הרבה כסף וזהו אחד היתרונות הרבים של שימוש בוורדפרס. לאחר שעשינו את כל אלו הרי שיש צורך להעלות את בסיס הנתונים לאתר החדש ולבדוק שהאתר עובד.

מדוע לא להשתמש בשרת VPS?

שאלה מרכזית שמטרידה רבים היא מדוע אני צריך דווקא שרת מנוהל לאתרי וורדפרס מדוע שלא אסתפק בשרת  VPS ואנהל את האתר בעצמי. התשובה לכך היא שבשרת VPS את מרבית הפעולות אני צריך לבצע באופן עצמאי. אני צריך לדאוג לאבטחה שלי באופן עצמאי ולדאוג למהירות של האתר גם כן לבד.  נאמר שאני יודע לבצע את כל הפעולות הללו אבל כאשר אני עצמאי ומנהל עסק אין לי זמן להתעסק בכל הנושאים הללו ולכן אני חייב שרת שמותאם למערכת וורדפרס ומנהלי השרת ידאגו בעצמם לכל הפעולות הללו. זהו נושא מרכזי שחייבים לשים עליו דגש בכדי שהאתר ינוהל כראוי.

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות