SEO

שירותי קידום אתרים

יש לאן להתקדם – קידום אתרים הוא תהליך מתוכנן ומתמשך, בו משתמשים בכלים ואמצעים שונים כדי לקדם את האתר שלך בתוצאות של מנועי חיפוש (ובעיקר, גוגל). מטרת פרוייקט קידום הוא להרחיב את קהל המשתמשים באתר שלך.

אם אתם מחפשים איכות ואתם רוצים לקבל שירות מעולה
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם.

Users

אתר נמדד על ידי משתמשים

יכול מאוד להיות שיש לך את האתר היפה ביותר שאי פעם נבנה. ייתכן שהמוצר או השירות שלך הוא איכותי, זול, ומשלים בדיוק צורך אמיתי והכרחי של קהל היעד שלך. אפילו יכול להיות שכמעט כל מבקר באתר שלך מבצע רכישה. אבל מאוד יכול להיות שאין לאתר שלך כמעט מכירות כי אין כמעט צפיות כי אין כמעט גולשים.  יכול להיות שכמעט אף אחד לא יודע שאתה מציע את השירות הטוב ביותר בשוק.

Target

האם הקהל שלך מוצא אותך?

הקידום בגוגל היום חשובה מאי פעם, בעולם בו בני האדם מוצאים את הכל באינטרנט – בין אם הם מחפשים ריהוט, מסעדות, מוצרי חשמל, בתים, לימודים, חופשות, סרטים, שירותים…יותר ויותר בני אדם ברחבי העולם משתמשים בגוגל דבר ראשון כשהם מחפשים בעל עסק. אבל, וזו עובדה שראוי לשים לב אליה, רק 6% מהם עוברים לעמוד השני של התוצאות. מתוך הנתון הזה אפשר להבין את הצורך להגיע לעמוד הראשון. ויש לנו משהו להגיד לכם: זה אפשרי לחלוטין.

אם אתם מחפשים איכות ואתם רוצים לקבל שירות מעולה
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם.

recomendtion

שילוב של שני האפשריות מוכחות להעלות את הנוכחות שלכם בגוגל

קידום ממומן

  • קישור לאתר שלך מופיע בתוצאות הממומנות של גוגל כשלקוחות פוטנציילים
  • מחפשים מילות מפתח אשר הוגדרו מראש
  • מיידי וזול (יחסית).
  • ניתן לשנות מילות מפתח והגדרות הקישורים בין רגע.
  • זמני – ברגע שתפסיק לשלם, האתר שלך לא יופיע יותר.
  • פרסומי – האתר מסומן כתוצאה ממומנת.

קידום אורגני

תהליך עומק של עבודה כדי להעלות באופן אורגני ולא ממומן את האתר בתוצאות של גוגל. בניית אסטרטגיית חדירה, מציאת מילות מפתח מדויקות, והטמעת מילות המפתח באתר עצמו. תהליך של כמה חודשים עד התוצאות השלמות. תוצאות שמחזקות לאורך זמן, ומשאירות את האתר שלך גבוהה במנועי החיפוש ללא צורך להמשיך לשלם..

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות